Triumph Street Twin i Street Scrambler 2019. Więcej mocy i lepsze wyposażenie
Triumph zaprezentował podczas targów Intermot nowe wersje dwóch miejskich modeli - Street Twina i Street Scramblera. Oba motocykle są teraz trochę mocniejsze, mają dwa tryby jazdy i nieco lepsze wyposażenie.
Wprawdzie spodziewaliśmy się, że Hinckley pokaże w Kolonii dwa inne motocykle - Scramblera 1200 i Speed Twina, ale narzekać zdecydowanie nie można. Tym bardziej, że Triumph dał obu Streetom coś więcej niż tylko nowe malowania i naklejki.
Zarówno Street Twin, jak i Street Scrambler napędzane będą rzędowym twinem o pojemności 900 cm3. Moc jednostki napędowej, w porównaniu do poprzedniej wersji, wzrosła aż o 10 KM - z 55 do 65 KM. Jak zapewnia producent, zmian jest więcej - sprzęgło zostało przeprojektowane i, dzięki wspomaganiu, jego obsługa jest teraz łatwiejsza. Hamulce Brembo dysponują 4-tłoczkowymi zaciskami. Pojawiły się także dwa tryby jazdy - Road i Rain.
W każdym z modeli znalazła się też kontrola trakcji i ABS z możliwością wyłączenia. Ta funkcja przyda się szczególnie tym, którzy chcieliby pośmigać Scramblerem po szutrowych drogach. W opcji znajdą się między innymi czujniki ciśnienia w oponach.
Street Twin toczyć się będzie na 17-calowych kołach aluminiowych, Scrambler otrzyma przednie koło w większym rozmiarze - 19 cali. Street Twin dostępny będzie w kolorach szarym matowym, czerwonym i czarnym, Scrambler zaś w białym, czerwonym, khaki i szarym matowym. Tradycyjnie dla Triumpha, motocykle można doposażyć, korzystając z bardzo bogatej palety oryginalnych akcesoriów.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeTylko co z tego skoro przez żenujacą pojemność baku 12 litrów można je co najwyżej pooglądać, bo do kupienia się nie nadają.
Odpowiedz