tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowy Triumph Rocket III 2019. Potężna moc, gigantyczny moment obrotowy
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Nowy Triumph Rocket III 2019. Potężna moc, gigantyczny moment obrotowy

Autor: Raff 2018.12.21, 10:30 Drukuj

180 KM, ponad 220 Nm momentu obrotowego i potężny silnik o pojemności 2,3 litra - to nie opis kolejnego hot hatcha, ale parametry nowego Triumpha Rocketa III. Motocykl zobaczymy w przyszłym roku.

Nowego Rocketa III pokazano w październiku podczas zamkniętego spotkania dealerów Triumph. Oprócz eleganckiej wizualizacji motocykla, uczestnicy spotkania mogli obejrzeć prototyp motocykla w ruchu, ale tylko na kilka sekund, by nie udało się zrobić dobrych zdjęć.

Liczby, które padają w kontekście nowego Rocketa III robią wrażenie - motocykl będzie dysponował mocą 180 KM i gigantycznym momentem obrotowym, wynoszącym minimum 221 Nm. Nadal nie jest jasne czy Triumph zastosuje nowy silnik 2,5 litra, nad którym podobno pracuje. Bardziej prawdopodobne jest użycie dotychczasowej, lecz zmodernizowanej konstrukcji o pojemności 2.3 litra.

Nowy Rocket III otrzyma elegancki monowahacz w stylu swojego największego konkurenta - Ducati Diavela. Na uwagę zasługuje także świetnie wystylizowany wydech 3-w-2 z bocznymi wylotami. Producent zadbał o odpowiednie oparcie kierowcy podczas atomowych przyspieszeń - głębokie siedzisko nie pozwoli spaść kierowcy kiedy będzie katapultował się spod świateł.


Szerokie tłoki zapewniają znakomitą dźwignię nad mocnymi potrójnymi zaciskami i ogromnymi widłami, na których dnie znajduje się zestaw zacisków Brembo M50, które trzymają 330 mm pływające tarcze przymocowane do zupełnie nowej konstrukcji z odlewanego aluminiowego koła .

Pozycja kierowcy jest mało cruiserowa - sety przesunięte są do tyłu, co pomaga we współpracy kierowcy i motocykla. Wydaje się jednak, że producent pomyślał o możliwości przestawienia setów - na szkicu znalazło się coś, co sprawia wrażenie dodatkowej pozycji montażowej.

W Rockecie III znajdzie się bogaty pakiet elektroniki sterowanej przez IMU. Oczekujemy zaawansowanej kontroli trakcji, działającego w zakrętach ABS, trybów jazdy i innych technologicznych fajerwerków z Hinckley. Nie obejdzie się oczywiście bez panelu instrumentów wykonanego w technologii TFT z systemem Bluetooth.

Triumph oficjalnie nie potwierdził tego modelu, ale spodziewamy się, że stanie się to na początku roku. Kiedy Rocket III trafi do salonów? Prawdopodobnie w połowie roku.


Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    na górę