tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowy Triumph Rocket III 2019. Potężna moc, gigantyczny moment obrotowy NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Nowy Triumph Rocket III 2019. Potężna moc, gigantyczny moment obrotowy

Autor: Raff 2018.12.21, 10:30 Drukuj

180 KM, ponad 220 Nm momentu obrotowego i potężny silnik o pojemności 2,3 litra - to nie opis kolejnego hot hatcha, ale parametry nowego Triumpha Rocketa III. Motocykl zobaczymy w przyszłym roku.

Nowego Rocketa III pokazano w październiku podczas zamkniętego spotkania dealerów Triumph. Oprócz eleganckiej wizualizacji motocykla, uczestnicy spotkania mogli obejrzeć prototyp motocykla w ruchu, ale tylko na kilka sekund, by nie udało się zrobić dobrych zdjęć.

Liczby, które padają w kontekście nowego Rocketa III robią wrażenie - motocykl będzie dysponował mocą 180 KM i gigantycznym momentem obrotowym, wynoszącym minimum 221 Nm. Nadal nie jest jasne czy Triumph zastosuje nowy silnik 2,5 litra, nad którym podobno pracuje. Bardziej prawdopodobne jest użycie dotychczasowej, lecz zmodernizowanej konstrukcji o pojemności 2.3 litra.

Nowy Rocket III otrzyma elegancki monowahacz w stylu swojego największego konkurenta - Ducati Diavela. Na uwagę zasługuje także świetnie wystylizowany wydech 3-w-2 z bocznymi wylotami. Producent zadbał o odpowiednie oparcie kierowcy podczas atomowych przyspieszeń - głębokie siedzisko nie pozwoli spaść kierowcy kiedy będzie katapultował się spod świateł.


Szerokie tłoki zapewniają znakomitą dźwignię nad mocnymi potrójnymi zaciskami i ogromnymi widłami, na których dnie znajduje się zestaw zacisków Brembo M50, które trzymają 330 mm pływające tarcze przymocowane do zupełnie nowej konstrukcji z odlewanego aluminiowego koła .

Pozycja kierowcy jest mało cruiserowa - sety przesunięte są do tyłu, co pomaga we współpracy kierowcy i motocykla. Wydaje się jednak, że producent pomyślał o możliwości przestawienia setów - na szkicu znalazło się coś, co sprawia wrażenie dodatkowej pozycji montażowej.

W Rockecie III znajdzie się bogaty pakiet elektroniki sterowanej przez IMU. Oczekujemy zaawansowanej kontroli trakcji, działającego w zakrętach ABS, trybów jazdy i innych technologicznych fajerwerków z Hinckley. Nie obejdzie się oczywiście bez panelu instrumentów wykonanego w technologii TFT z systemem Bluetooth.

Triumph oficjalnie nie potwierdził tego modelu, ale spodziewamy się, że stanie się to na początku roku. Kiedy Rocket III trafi do salonów? Prawdopodobnie w połowie roku.

  NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę