Modele Triumph Street Twin i Street Scrambler były gwiazdami październikowych targów Intermot. Dziś poznaliśmy szczegóły dotyczące silników i wyposażenia.
Do napędu każdego z motocykli posłuży zmodernizowany rzędowy twin o pojemności 900 cm3. Wzrosła nie tylko moc (z 55 do 65 KM), ale także zakres obrotów - nowy silnik kręci się teraz 500 obr/min. wyżej od poprzednika. Zastosowano nowy wałek rozrządu, magnezową pokrywę zaworów, lekkie sprzęgło i wał korbowy, a także elektroniczną przepustnicę.
Bardzo ważne zmiany zastosowano w układzie hamulcowym i zawieszeniu. Z przodu pojawiły się 4-tłoczkowe zaciski Brembo i kartridżowe lagi KYB o średnicy 41 mm i skoku 120 mm. Producent obiecuje także poprawioną ergonomię i komfort jazdy - zastosowano nowe wypełnienie kanapy i przeprojektowano jej obszycie.
Do dyspozycji kierowcy są dwa tryby jazdy - Road i Rain, kontrola trakcji i system ABS z możliwością wyłączenia. W opcji dostępne będą czujniki ciśnienia w oponach. Zmodernizowane, poślizgowe sprzęgło jest teraz wygodniejsze w obsłudze.
Street Twin otrzyma aluminiowe koła o średnicach 18 cali z przodu i 17 cali z tyłu, Street Scrambler koła szprychowe w rozmiarach 19 cali z przodu i 17 z tyłu. Triumph oferuje do obu motocykli bogate pakiety stylistyczne.
Więcej informacji na temat nowych modeli Street Twin i Street Scrambler znajdziecie na stronie internetowej Triumph Polska.