Koniec z kratownicow± ram±. Czy nowy Monster bêdzie rewolucj±?
Brak kratownicowej ramy rurowej, zamiast niej - aluminiowa konstrukcja monocoque. Nowy Ducati Monster, przyłapany w trakcie testów, zapowiada wielką rewolucję w rodzinie.
Od niemal trzydziestu lat historia Ducati Monstera związana była z kratownicową stalową ramą. To element tak oczywisty dla tego motocykla, jak silnik bokser dla BMW serii R albo kardan dla Moto Guzzi. Tymczasem, jak twierdzą dziennikarze z niemieckiego magazynu Motorrad, nowy Monster zerwie z tą wieloletnią tradycją.
Szkolenie i jazdy testowe dla fanów offroadu! Zapisz się, to już w ten weekend
Już 18 maja 2024 na toruńskim torze motocrossowym odbędzie się event Yamaha Off-Road Day dedykowany miłośnikom jazdy terenowej. W trakcie imprezy obędzie się prezentacja najnowszej Yamahy WR250F, spotkanie i jazdy pokazowe zawodników AF Motors Yamaha Racing Team
ZAPISZ SIÊ TUTAJ ! >>Zdjęcia szpiegowskie, opublikowane na stronie internetowej magazynu pokazują prototyp, który budową i charakterystyką jest zbliżony do Monstera. Jednak wyraźnie widać, że motocykl nie posiada ramy kratownicowej. Zdaniem naszych niemieckich kolegów, zamiast niej zastosowano sztywną aluminiową ramę typu monocoque.
Pewne wątpliwości nasuwa jednak silnik, zastosowany w tym motocyklu. Wiele wskazuje, że może być to jednostka 955 cm3 V2 Superquadro. A to już prowadzi do przypuszczenia, że motocykl, który oglądamy, może być równie dobrze prototypem… streetfightera V2. Mamy cichą nadzieję, że tak właśnie jest, bo Monster bez ramy rurowej to trochę taki ciasteczkowy potwór...
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze