tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Harley-Davidson Hydra-Glide powraca i pojawi się w kolekcji Icons. Co wiemy o nadchodzącej nowości z Milwaukee?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Harley-Davidson Hydra-Glide powraca i pojawi się w kolekcji Icons. Co wiemy o nadchodzącej nowości z Milwaukee?

Autor: Wojciech Grzesiak 2024.02.20, 14:12 Drukuj

Wiele wskazuje na to, że Harley-Davidson jeszcze nie powiedział ostatniego słowa w kwestii nowości, które pojawią się w sezonie 2024. Według dokumentów homologacyjnych producent pokaże model Hydra-Glide Revival w ramach kolekcji Icons, która jest hołdem dla historycznych maszyn amerykańskiej marki.

Jak informuje portal Motorcycle.com, w Szwajcarii pojawiły się dokumenty homologacyjne dotyczące nowych i przyszłych modeli marki Harley-Davidson. Wynika z nich, że możemy spodziewać się jeszcze jednej nowości, a będzie nią model Hydra-Glide Revival. Co o nim wiadomo? Ma bazować na platformie FLI, a więc Heritage Classic 114. To oznacza, że będzie napędzany silnikiem o pojemności 1868 cm3, który generuje maksymalną moc 93,9 KM.

NAS Analytics TAG

Według dokumentów motocykl ma mieć kilka różnic w wymiarach, ponieważ będzie ok. 2 cm szerszy od Heritage Classic 114 i o prawie 9 cm wyższy. Będzie też o ok. 2 kg cięższy. Różnica jest również w maksymalnym momencie obrotowym silnika. W modelu Heritage Classic 114 wynosi on 155 Nm, a w Hydra-Glide Revival ma mieć wartość 159 Nm. Dotychczas w ramach kolekcji Icons ukazały się modele Electra Glide Revival, Electra Glide Highway King oraz limitowany do 1,5 tys. szt. Low Rider El Diablo.

Harley-Davidson FL Hydra-Glide został zaprezentowany w 1949 r. i był pierwszym motocyklem tej marki, który miał hydrauliczny widelec. Napędzał go silnik Panhead o pojemności 1207 cm3, który generował moc 45 KM. W 1954 r. stanowił połowę sprzedanych motocykli Harley-Davidson. Był to również pierwszy motocykl tej marki, który zyskał pełną nazwę zamiast dwuliterowego oznaczenia. W 1958 r. zastąpił go model Duo-Glide, który miał dwa amortyzatory z tyłu.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę