tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 World Superbike w Aragonii - wyniki
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

World Superbike w Aragonii - wyniki

Autor: Lovtza 2012.07.01, 18:26 3 Drukuj

To już ósma runda Mistrzostw Świata World Superbike. Półmetek sezonu pozwala zazwyczaj wskazywać już pierwszych faworytów do tytułów mistrzowskich. Niemniej jednak czołówka we wszystkich klasach jest bardzo wyrównana, czego potwierdzeniem była runda na torze Aragon.

Superbike wyścig 1

Tradycją powoli stają się zwycięstwa Sykesa w kwalifikacjach. Także na torze Aragon zawodnik Kawasaki ruszał z pierwszego miejsca. Tradycyjnie też Sykes zaczął od prowadzenia. Za plecami czołówki już w pierwszym zakręcie doszło do kolizji w wyniku której z toru wylecieli Rea i Smrz. Po pierwszym kółku na prowadzenie wychodzi Laverty, a okrążenie później Sykes traci kolejną pozycję. Tymczasem świetnie radzi sobie Melandri. Włoch przebija się do przodu i wkrótce wychodzi na drugą pozycję za prowadzącego Biaggiego. Ta dwójka zaczyna nadawać tempo rywalizacji i po kilku okrążeniach oddala się od reszty stawki. Na osiem okrążeń przed metą Melandri wychodzi na prowadzenie, ale już jedno okrążenie później popełnia błąd na hamowaniu i Biaggi znów jest na czele wyścigu. Chwilę później Melandri agresywnie blokuje Biaggiego i znów jest na prowadzeniu. Ostatnie okrążenia to nieustanna walka obu Włochów i kolejne zmiany na czele wyścigu. Ostatecznie to Biaggi buduje na ostatnich metrach sporą przewagę i dowozi zwycięstwo do mety. Na trzecie miejsce przebija się Carlos Checa, a wydatnie pomógł mu w tym Ayrton Badovini, który jadąc na czwartej pozycji zaliczył upadek, przy okazji zabierając z toru jadącego przed nim Toma Sykesa…

Aragon - FIM Superbike – Wyścig 1

1. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 39'51.188
2. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'51.466
3. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 40'00.650
4. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 40'02.015
5. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 40'06.896
6. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 40'18.785
7. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 40'20.220
8. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 40'30.562
9. Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 40'32.075
10. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 40'32.628
11. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 40'33.244
12. Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 40'33.557
13. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 40'33.857
14. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 40'39.198
15. John Hopkins (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 40'40.940
16. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 40'45.778
17. Norino Brignola (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 41'50.841
RT. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 37'59.942
RT. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 38'00.256
RT. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 37'42.556
RT. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 20'25.914
RT. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 17'07.882
RT. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 

Superbike wyścig 2

Drugi wyścig Superbike dobrze zaczynają zawodnicy ekipy Aprilii. Szybko na prowadzenie wychodzi Laverty, za nim jak cień podąża Biaggi. Tuż za ich plecami jedzie Melandri i ta trójka szybko odjeżdża reszcie stawki. Z czasem Biaggi przebija się na prowadzenie, a Laverty spada na trzecią pozycję za Melandriego. Trójka na przodzie przez kilka okrążeń wymienia się miejscami. Na pięć kółek przed metą wyścig zaczyna nabierać rumieńców. Melandri po motocrossowym bock passie wywraca kolejność czołówki. Do walki o podium włącza się Chaz Davies. Cała czwórka walczy w każdym zakręcie łokieć w łokieć. Nieustanne ataki Melandriego przynoszą w końcu skutek. Włoch na ostatnim kółku wychodzi na prowadzenie i nie oddaje go już do samej mety! Drugi jest Laverty, trzeci na metę wpada Davies, a poza podium zostaje Biaggi.

Aragon - FIM Superbike Wyścig 2

1. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'59.200
2. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 39'59.242
3. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 39'59.646
4. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 39'59.684
5. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 40'05.811
6. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 40'06.691
7. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 40'08.525
8. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 40'09.644
9. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 40'10.028
10. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 40'10.125
11. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 40'21.155
12. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 40'21.246
13. Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 40'21.686
14. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 40'42.001
15. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 40'48.344
16. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 40'50.161
17. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 41'00.063
18. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 41'13.349
19. Norino Brignola (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 41'52.588
20. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 41'37.232
RT. Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35'03.915
RT. John Hopkins (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 6'11.966

Supersport

Już na polu startowym gaśnie motocykl Mata Scholtza i po ułamku sekundy zawodnik Bogdanki zostaje uderzony przez startującego za nim rywala. Wypadek wygląda poważnie i wyścig zostaje przerwany.

Po wznowieniu na czoło wyścigu przebijają się Sofuoglu i Cluzel i to oni zaczynają pasjonującą walkę o prowadzenie. Na trzeci okrążeniu puszcza przednia opona Cluzela i Francuz wylatuje w żwir. Mimo że udało mu się wrócić na tor, zdecydował się jednak na zjazd do boksu. Z wyścigu wkrótce wycofuje się jedyny w stawce Polak, Paweł Szkopek. Tymczasem Sofuoglu jedzie jak z nut, prowadzi i cały czas utrzymuje przewagę. Z tyłu upada Antonelli, a Lowes przebija się na drugą pozycję i zaczyna gonić tureckiego lidera. W połowie wyścigu Brytyjczyk wychodzi na prowadzenie, a walka za jego plecami pomiędzy Sofuoglu i Foretem przybiera na tyle dynamiczny obrót, że Turek w złości celowo uderza na prostej w rywala, za co sędziowie karają go koniecznością oddania trzech pozycji. Turek tymczasem wyprzedza Lowesa i wychodzi na prowadzenie, po czym jako pierwszy dojeżdża do mety. Lowes jest drugi, Foret trzeci, Morais czwarty. Oczywiście na miejscu okazuje się, że Turek zostaje zdegradowany na piątą pozycję, na podium zostają Lowes, Foret i Morais.

Sam Lowes: „Chciałbym bardzo podziękować zespołowi. Końcówka wyścigu była bardzo trudna, bo jechałem za Kenanem, ale wiedziałem, że otrzyma karę, więc musiałem pojechać swój wyścig. Już po wczorajszych kwalifikacjach wiedziałem, że mam dobre tempo i musiałem jedynie dobrze wystartować z piątej pozycji i utrzymać swój rytm. Wróciłem na drugie miejsce w tabeli i chcę walczyć o kolejne wygrane oraz o mistrzowski tytuł. Przed nami wyścigi w Brnie, które bardzo lubię oraz moja domowa runda w Silverstone, więc nie mogę doczekać się powrotu na moją Bogdanka PTR Hondę.”

Mathew Scholtz: „Mój motocykl zgasł na starcie. Próbowałem ostrzec zawodników stojących za mną, ale jeden z nich uderzył we mnie. Na szczęście nie odniosłem żadnej kontuzji i jestem tylko trochę obolały, więc w Brnie wszystko wróci do normy. Znam ten tor i wygrałem tam już w przeszłości w innej klasie, więc liczę na udany weekend.”

Paweł Szkopek: „Miałem problem ze sprzęgłem i musiałem wycofać się z wyścigu po trzech okrążeniach. Szkoda, ponieważ do mety dojechało tylko dziewiętnastu zawodników i miałem szansę na punkty. Najważniejsze jest jednak to, że mój powrót na tor był udany, a ja byłem przez cały weekend szybki i konkurencyjny. To dla mnie duży zastrzyk motywacji przed domową rundą w Brnie, ale teraz muszę mocno pracować, aby wrócić do kondycji sprzed kontuzji.”

Aragon - FIM Supersport

1. Sam Lowes (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 37'14.284
2. Fabien Foret (Kawasaki Intermoto Step) Kawasaki ZX-6R 37'15.730
3. Sheridan Morais (Kawasaki Lorenzini) Kawasaki ZX-6R 37'18.606
4. Broc Parkes (Ten Kate Racing Products) Honda CBR600RR 37'20.208
5. Kenan Sofuoglu (Kawasaki Lorenzini) Kawasaki ZX-6R 37'20.661
6. Ronan Quarmby (PTR Honda) Honda CBR600RR 37'30.617
7. Vittorio Iannuzzo (Power Team by Suriano) Triumph Daytona 675 37'34.232
8. Jed Metcher (Rivamoto Junior Team) Yamaha YZF R6 37'36.947
9. Gabor Talmacsi (PRORACE) Honda CBR600RR 37'37.173
10. Joshua Day (Team GOELEVEN) Kawasaki ZX-6R 37'41.207
11. Romain Lanusse (Kawasaki Intermoto Step) Kawasaki ZX-6R 37'50.275
12. Luca Marconi (VFT Racing) Yamaha YZF R6 37'56.621
13. Raffaele De Rosa (Team Lorini) Honda CBR600RR 37'56.881
14. Fabio Menghi (VFT Racing) Yamaha YZF R6 38'25.194
15. Roberto Tamburini (Team Lorini) Honda CBR600RR 38'31.097
16. Roberto Anastasia (KUJA Racing) Honda CBR600RR 39'07.862
17. Dino Lombardi (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 39'42.039
18. Oleg Pozdneev (Rivamoto) Yamaha YZF R6 38'14.467
19. Eduard Blokhin (Rivamoto) Yamaha YZF R6 38'37.759
RT. Alex Baldolini (Power Team by Suriano) Triumph Daytona 675 21'23.739
RT. Imre Toth (Racing Team Toth) Honda CBR600RR 19'22.426
RT. Andrea Antonelli (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 14'43.516
RT. Vladimir Leonov (Yakhnich Motorsport) Yamaha YZF R6 15'06.494
RT. Balazs Nemeth (Racing Team Toth) Honda CBR600RR 12'40.466
RT. Pawel Szkopek (Bogdanka Honda PTR) Honda CBR600RR 6'59.720
RT. Jules Cluzel (PTR Honda) Honda CBR600RR 4'11.074
RT. Yves Polzer (Team MRC Austria) Yamaha YZF R6 
RT. Valentin Debise (SMS Racing) Honda CBR600RR 
RT. Mathew Scholtz (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 

Superstock 1000

W dużych Stockach znakomity wyścig pojechał Bryan Staring, dla którego był to debiut na podium i to od razu na najwyższym jego miejscu. Drugi na mecie, także na Kawasaki ZX10R zameldował się na mecie Jeremy Guarnoni, a podium uzupełnił Włoch Lorenzo Baroni. Wyścigu nie ukończył niestety Chmielewski, który w kwalifikacjach zaliczył dwa upadki. Zawodnik zespołu Ducati Red Devils Roma, zakwalifikował się do startu na dwudziestej pozycji i w niedzielę liczył na kolejne punkty. Kiedy jednak tuż po starcie na wyświetlaczu znów zapaliła się czerwona lampka, sygnalizująca problem z silnikiem, Polak postanowił wycofać się z wyścigu i nie ryzykować kolejnego upadku.

Andrzej Chmielewski: „Byłem mocno zmotywowany po niedawnych, bardzo udanych testach w Misano, ale to był wyjątkowo pechowy i problematyczny weekend. Dwa razy przewróciłem się, ponieważ motocykl zgasł podczas jazdy. Pierwszy trening rozpoczął się od awarii elektroniki, z powodu której spędziłem większość sesji w garażu. Wyjechałem na tor na ostatnich pięć minut, ale upadłem, co zakończyło się pęknięciem kostki. Zespół powiedział mi, że wyeliminował problem, ale w sobotę sytuacja się powtórzyła. Upadłem praktycznie na pierwszym okrążeniu, kiedy znów zgasł silnik, blokując tylne koło przy prędkości 150km/h. Jestem cały poobijany, a poza uszkodzoną kostką, nadwerężyłem także nadgarstek, ale mimo wszystko liczyłem na udany wyścig. Niestety, problemy prześladowały nas także w niedzielę. W porannej rozgrzewce zrobiłem tylko jedno okrążenie, ponieważ znów zapaliła się czerwona kontrolka. W wyścigu problem się powtórzył, więc postanowiłem zjechać z toru, zamiast ryzykować kolejną wywrotką. W normalnych okolicznościach sygnał błędu nie powstrzymałby mnie przed dalszą jazdą, ale po dwóch wypadkach wolałem nie ryzykować. Mimo trudnego weekendu jestem mocno zmotywowany przed moim domowym wyścigiem w Brnie.”

Na czele w tabeli nadal prowadzi Sylvian Barrier, który dziś zaliczył upadek i nie dojechał do mety. Drugi jest Eddi La Marra, trzecie miejsce zajmuje Lorenzo, który dziś również leżał na deskach, ale wrócił do wyścigu i ukończył wyścig na 13. pozycji.

Aragon - Superstock 1000

1. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 24'28.928
2. Jeremy Guarnoni (MRS) Kawasaki ZX-10R 24'37.001
3. Lorenzo Baroni (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 24'40.248
4. Eddi La Marra (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale 24'43.558
5. Markus Reiterberger (Team Alpha Racing) BMW S1000 RR 24'44.839
6. Kev Coghlan (DMC Racing) Ducati 1199 Panigale 24'53.399
7. Marco Bussolotti (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R 24'57.295
8. David McFadden (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 24'57.842
9. Christoffer Bergman (BWG Racing Kawasaki) Kawasaki ZX-10R 24'59.023
10. Fabio Massei (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR1000RR 25'00.547
11. Ondrej Jezek (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R 25'01.372
12. Enrique Ferrer (CNS Motorsport) Ducati 1199 Panigale 25'01.630
13. Lorenzo Savadori (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale 25'14.222
14. Alen Gyorfi (MetalCom-Adrenalin H-Moto) Honda CBR1000RR 25'19.205
15. Tiago Dias (Team Dias) Kawasaki ZX-10R 25'19.835
16. Randy Pagaud (Team OGP) Kawasaki ZX-10R 25'19.935
17. Massimo Parziani (M.V. Racing Team) Aprilia RSV4 APRC 25'26.717
18. Philippe Thiriet (Team Brazil by ASPI) Kawasaki ZX-10R 25'45.946
19. Bogdan Vrajitoru (CSM Bucharest) Kawasaki ZX-10R 25'46.910
20. Adrien Protat (FP Racing) Kawasaki ZX-10R 25'54.600
21. Heber Pedrosa (Team Brazil by ASPI) Kawasaki ZX-10R 26'22.063
RT. Tomas Svitok (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R 17'20.299
RT. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 11'23.573
RT. Andrzej Chmielewski (Red Devils Roma) Ducati 1098R 
RT. Matthieu Lussiana (Team ASPI) Kawasaki ZX-10R 

Superstock 600

W małych Stockach ponownie na najwyższym stopniu podium stanął Riccardo Russo. Włoch musiał cały czas uważać na czającego się tuż za jego plecami Michaela Van Der Marka. Bardzo ładną walkę o trzecie miejsce stoczyli między sobą Gauthier Duwelz i Francesco Cocco, którą na swoją korzyść rozstrzygnął Duwelz.

W klasyfikacja sezonu kolejna wygrana umacnia Russo na szczycie tabeli. Włoch ma teraz 7 punktów przewagi nad drugim Van Der Markiem. Na półmetku sezonu wiele wskazuje na to, że to właśnie tych dwóch zawodników rozstrzygnie między sobą walkę o puchar, bo trzeci w generalce Duwelz traci do drugiego Holendra 41 punktów.

Aragon - Superstock 600

1. Riccardo Russo (Team Italia FMI) Yamaha YZF R6 12'41.673
2. Michael Vd Mark (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR 12'43.187
3. Gauthier Duwelz (Team MTM Racing) Yamaha YZF R6 12'46.267
4. Francesco Cocco (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 12'46.295
5. Adrian Nestorovic (Team MTM Racing) Yamaha YZF R6 12'47.315
6. Matt Davies (Team GOELEVEN) Kawasaki ZX-6R 12'47.486
7. Luca Vitali (Team Italia FMI) Yamaha YZF R6 12'50.218
8. Sebastien Suchet (Team B.S.R.) Honda CBR600RR 12'50.457
9. Corey Snowsill (MTM Racing Team) Yamaha YZF R6 12'52.533
10. Christian Gamarino (Team GO ELEVEN) Kawasaki ZX-6R 12'54.624
11. Christophe Ponsson (MRS) Kawasaki ZX-6R 12'56.192
12. Alex Schacht (Schacht Racing SBK ONE) Honda CBR600RR 12'56.206
13. Marvin Fritz (Racedays) Kawasaki ZX-6R 12'56.765
14. Mircea Vrajitoru (CSM Bucharest) Yamaha YZF R6 12'59.499
15. Riccardo Cecchini (FRT) Triumph Daytona 675 12'59.870
16. Richard De Tournay (FP Racing) Kawasaki ZX-6R 13'01.578
17. Koen Zeelen (Benjan Racing) Honda CBR600RR 13'07.980
18. Tony Coveńa (Team GO ELEVEN) Kawasaki ZX-6R 13'12.158
19. Jonathan Willcox (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 13'12.748
RT. Robin Mulhauser (Rivamoto Junior Team) Yamaha YZF R6 6'34.139
RT. Bastien Chesaux (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR 6'42.485
RT. Nacho Calero Perez (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 
NS. Mathieu Marchal (Garnier-Racing Team) Yamaha YZF R6 

European Junior Cup

Artur Wielebski, reprezentujący barwy lubelskiej ekipy Bogdanka Junior Team Poland, ukończył wyścig czwartej rundy motocyklowego Pucharu Europy Juniorów na szóstej pozycji. Jego kolega zespołowy, Szymon Kaczmarek, był dziewiąty. Dotychczasowy wicelider tabeli, Adrian Pasek, nie wystartował w niedzielę w hiszpańskiej Aragonii z powodu odnowienia kontuzji barku.

Pasek, ubiegłoroczny drugi wicemistrz Polski juniorskiej klasy Superstock 600, prowadził w klasyfikacji generalnej serii EJC po dwóch pierwszych rundach i zwycięstwie w holenderskim Assen, a po czerwcowych zmaganiach w San Marino spadł na drugie miejsce po tym, jak złamał kość prawego barku podczas treningu wolnego i nie mógł wystartować w wyścigu.

„Pasio” miał jednak trzy tygodnie na powrót do zdrowia i liczył na odrobienie jednego punktu straty do lidera, podczas czwartej rundy serii w hiszpańskiej Aragonii. Niestety, w piątek, podczas pierwszego treningu wolnego, podopieczny Bogdanki odnowił kontuzję i musiał zrezygnować ze startu, przez co spadł na szóste miejsce w tabeli, ze stratą 21 oczek do nowego lidera.

Pod nieobecność Paska, udany weekend zaliczył w Aragonii Artur Wielebski. Ubiegłoroczny mistrz Polski klasy Superstock 600, ukończył niedzielny wyścig na szóstej pozycji, zdobywając cennych 10 punktów w klasyfikacji generalnej, w której zajmuje piąte miejsce i o pięć oczek wyprzedza Adriana.

Trzeci z juniorów Bogdanki, Szymon Kaczmarek, zakończył weekend w Hiszpanii sięgając po dziewiąte miejsce w wyścigu, wyrównując swój najlepszy wynik sezonu z pierwszej rundy w Holandii. „Kaczor” awansował jednocześnie na czternaste miejsce w tabeli.

Dzisiejszy wyścig EJC w Aragonii wygrał Hiszpan, Javier Orellana, o zaledwie cztery setne sekundy wyprzedzając Austriaka Lukasa Wimmera i awansując jednocześnie na pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej. Podium uzupełnił Hiszpan Gaston Garcia.

Adrian Pasek: „Niestety, już podczas piątkowych treningów kontuzja barku uległa odnowieniu i praktycznie wróciłem do punktu wyjścia. Lekarze wykluczyli możliwość startu w niedzielę, z powodu czego jest mi bardzo przykro, ale takie są wyścigi. Przed nami trzy tygodnie przerwy przed rundą w Brnie i mam nadzieję, że do tego czasu wrócę do zdrowia i w Czechach będę mógł walczyć o zwycięstwo oraz odrobienie straty w tabeli.”

Artur Wielebski: „Startowałem z dziesiątego miejsca, a dojechałem do mety na szóstej pozycji, więc jestem w miarę zadowolony. Wiadomo było, że Hiszpanie będą tu bardzo mocni, bo doskonale znają tor, na którym ja byłem w ten weekend pierwszy raz. Teraz przed nami Brno. Mam nadzieję, że tak jak tutaj mieliśmy inwazję Hiszpanów, tak w Brnie kibice zobaczą w EJC inwazję Polaków.

Szymon Kaczmarek: „Jestem bardzo zadowolony, ponieważ poprawiłem zarówno swój czas, jak i pozycję z kwalifikacji, a do tego bardzo dobrze czułem się na motocyklu podczas wyścigu. Wszystko to bardzo pozytywnie nastawia mnie przed wyścigiem w Brnie, gdzie zamierzam powalczyć o jeszcze lepszy wynik. Tor w Aragonii bardzo przypadł mi do gustu, ale teraz czekam już na Brno.”

Aragon - KTM European Junior Cup - Wyścig

1. Javier Orellana (Europ Foods) KTM Duke 690 18'38.964
2. Lukas Wimmer (MSC Schalchen) KTM Duke 690 18'39.004
3. Gaston Garcia (Hospitality S.L.) KTM Duke 690 18'45.594
4. Christian Vidal (Moto Club GP2012) KTM Duke 690 18'45.623
5. Jean Francois Demoulin (JFA Performances) KTM Duke 690 18'55.217
6. Artur Wielebski (Bogdanka) KTM Duke 690 19'00.875
7. Jamie Patterson (RPM Performance) KTM Duke 690 19'00.943
8. Brandon Kyee (Brandon Kyee Racing) KTM Duke 690 19'10.035
9. Szymon Kaczmarek (Bogdanka) KTM Duke 690 19'10.769
10. Jake Lewis (Jake Lewis Racing) KTM Duke 690 19'10.793
11. Stinius Viking Odegard (Team Stinius Viking Odegard) KTM Duke 690 19'10.902
12. Ilya Mikhalchik (Wind Racing) KTM Duke 690 19'11.311
13. Giuseppe Scarcella (Held Australia) KTM Duke 690 19'11.579
14. Miguel Aranda (Team Box 77) KTM Duke 690 19'29.545
15. Garijs Rozkalns (Bruno Racing) KTM Duke 690 19'29.597
16. Julian Mayer (Team Motorrad Mayer R.) KTM Duke 690 19'31.819
17. Victoria Alcala (Team Box 77) KTM Duke 690 19'42.427
18. Sergio Manzaneque (S.M.G. Racing) KTM Duke 690 19'45.584
19. Qays Hashmi (www.kazhashmi.com) KTM Duke 690 20'44.662
20. Loris Hunt (NYRRSC) KTM Duke 690 20'52.848
RT. Adrian Minana (Moto Vudu) KTM Duke 690 7'14.461
RT. Federico Fazzina (Moto Vudu) KTM Duke 690 2'26.244

Kolejna runda WSBK odbędzie się już za trzy tygodnie w czeskim Brnie. Zachęcamy do wizyty u naszych czeskich sąsiadów i do gorącego dopingu, szczególnie że na starcie zobaczymy wielu Polaków.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Artur Wielebski 16 i Szymon Kaczmarek 7
Lowes na czele
Mathew Scholtz
Pawel Szkopek
Pawel Szkopek 2
Pawel Szkopek 3
Sam Lowes
Scholtz na polach startowych
Szymon Kaczmarek 2
Szymon Kaczmarek 3
Szymon Kaczmarek
Lowes na podium
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę