tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Metzeler Karoo 3 debiutuje w Mediolanie
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Metzeler Karoo 3 debiutuje w Mediolanie

Autor: Informacja prasowa 2012.11.15, 14:11 1 Drukuj

Na odbywających się właśnie w Mediolanie targach EICMA Metzeler zaprezentował najnowszą oponę enduro o nazwie KAROO™ 3, przeznaczoną dla segmentu on/off, która już teraz trafiła na wyposażenie nowych modeli motocykli BMW.

Nowa opona niemieckiego producenta ze słoniem w logo zaprojektowana została dla motocyklistów uwielbiających podróże, w tym także te poza drogami asfaltowymi. Trafi ona do sprzedaży wiosną 2013 i zastąpi modele MCE Karoo i MCE Karoo T.

KAROO™ 3 to doskonała nowoczesna opona do podróżnych motocykli enduro o średniej i dużej pojemności, które poruszają się zarówno po asfalcie jak i poza nim. Doskonałą tego ilustracją jest najnowszy model BMW R1200GS wyposażony w ten produkt w rozmiarze 120/70 R 19 z przodu i w nowym rozmiarze 170/60 R 17 z tyłu.

Nowa opona Karoo 3 to bardzo wszechstronny produkt, który gwarantuje wysokie przebiegi, doskonałe właściwości jezdne w terenie, najwyższą stabilność i doskonałą zwrotność. Wszystkie te bardzo elementy są niezwykle istotne dla motocyklistów pokonujących bardzo duże odległości po drogach asfaltowych i osiągających cel podróży poza nimi. W porównaniu z poprzednią generacją Karoo i KarooT nowy model wyróżnia:

- nowa mieszanka, która w Karoo 3 jest o wiele bardziej homogeniczna, zapewniając o wiele lepsza wytrzymałość mechaniczną na uszkodzenia bieżnika, dając jednocześnie lepszą trwałość i większy przebieg. Nowa mieszanka charakteryzuje się też lepszym tłumieniem własnym.

- struktura polimerowa zapewnia wytrzymały, ale jednocześnie elastyczny charakter gumy, co przekłada się na lepsze przyleganie do podłoża. To zapewnia wyższą trakcję i zwrotność.

- wzór bieżnika zawiera w sobie trapezoidalne klocki z innowacyjną geometrią, która zapewnia wysoką przyczepność w terenie przy wszystkich kątach pochylenia motocykla. Bruzdy rozdzielające klocki bieżnika w kształcie litery V zapewniają właściwe przyleganie klocków opony do podłoża, optymalnie rozkładając tym samym obciążenia na podłoże i zwiększając trwałość. Centralne klocki mają większy rozmiar, co zmniejsza ich ruchliwość i tym samym poprawia stabilność przy szybkiej jeździe. Odległości między klockami różnią się na środku i po bokach opony.  Dzięki większemu oddzieleniu od siebie środkowych klocków, nowa opona oferuje lepszą penetrację miękkiego terenu.

Nowa opona dostępna będzie od wiosny 2013 w następujących rozmiarach:

Przód:

110/80 - 19 M/C 59R TL M+S
120/70 R 19 M/C 60T TL M+S
90/90 - 21 M/C 54R TL M+S

Tył:

150/70 - 17 M/C 69R TL M+S
170/60 R 17 M/C 72T TL M+S
130/80 - 17 M/C 65R M+S
140/80 - 17 M/C 69R M+S
140/80 - 18 M/C 70R M+S
150/70 - 18 M/C 70R M+S

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę