2014 Ducati 899 Panigale ju¿ oficjalnie!
Mniej niż litr, ale też kopie...
Były plotki, przypuszczenia, zdjęcia, domysły. I w końcu stało się, Ducati 899 Panigale zostało oficjalnie zaprezentowane. Nikt w Bolonii nie był na tyle szalony, aby zmieniać wygląd Czerwonej Damy, bo ustalmy, że ten się Włochom udał, choć Puryści-Ducatisti mogą mieć żal za zastosowanie dwustronnego wahacza.Z kolei ciekawe rzeczy dzieją się w silniku. Jest to mniejsza wersja Superquadro w pojemności, tak, zgadliście, 899 cm3. Moc? Dość wysoka - 148 KM. Moment obrotowy - 99 Nm. Oczywiście na pokładzie wszelkie patenty z 1199 czyli bezramowe podwozie i wszelkie dostępne elektroniczne gadżety i systemy wspomagające. W tym quickshifter i kontrola trakcji.
Panigale 899 ma już docelowego rywala - MV Aguste F3 800. Co z tego wyniknie pokaże czas. Tymczasem na Ścigacz.pl w najbliższych dnia będziecie mogli poczytać więcej na temat nowego Baby-Panigale. Bądźcie czujni.
|
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeb. fajny - gratulacje dla firmy, ze produkuj± moto, które sprzeda sie w niewielskiej liczbie egz.
OdpowiedzTen motocykl jest nastêpc± 848 i proponujê siêgn±æ do informacji dotycz±cych sprzeda¿y tego motocykle w EU a jeszcze lepiej w USA ¿aden motocykl klasy Premium w tym S1000RR nie sprzeda³ siê w takiej ilo¶ci jak 848. Sprzedawa³ siê jak ¶wie¿e bu³eczki a du¿e Panigale wyprzedzi³o nawet Japoñców podejrzewam wiêc, ¿e Baby Panigale z racji na cenê mo¿e sprzedawaæ siê jeszcze lepiej.
Odpowiedz"duze panigale wyprzedzi³o Japoncow" ??? gdzie? jakich japoncow?848 tez kogos wyprzedzi³o? bmw to jakis motocykl "klasy premium"? nie zauwazylem...
OdpowiedzProponujê prze¶ledziæ dane z rynku USA znajdziesz je na stronie Motorcycles-usa.com. Pamiêtaj te¿, ¿e zesz³y rok by³ rekordowy dla Ducati którego sprzeda¿ wzros³a o 17% ¿adna inna marka poza BMW nie zanotowa³a wzrostu tej wielko¶ci. Oczywi¶cie fabryka Ducati to wci±¿ przy Japoñczykach czy BMW to ma³a gara¿owa produkcja jednak jako¶ daj± sobie radê. W zesz³ym roku w klasie motocykli sportowych o poj.1000cc Ducati zajê³o drugie miejsce w USA. Nie jestem tylko pewien czy dasz radê to sprawdziæ, czy zauwa¿ysz bo z tego co napisa³e¶ jasno wynika, ¿e jeszcze nie zauwa¿y³e¶, ¿e BMW to marka premium.
Odpowiedznie zrozumielismy sie -jestem fanem ducati natomiast sprzedaz ich scigaczy przy japoncach i bmw, wbrew temu co twierdzisz, jest ma³a i dane z jednego rynku nie maja tu zadnego znaczeniaq; marka premium???? wierzysz w ten marketingowy be³kot sprzedawców samochodów????????? a w czym scicgacz bmw jest premium w stosunku do japoncow lub ducati- bo chyba nie w cenie albo jakosci wykonania???? chyba,ze lubisz onanizm przy plakietce ze smigielkiem....
OdpowiedzJedn± gleba i sie rozlatuje jak z klocków, podobnie jak wiekszy brat ma bezramow± konstrukcjê czyli to taka jednorazowka
OdpowiedzTrochê zdziwko. Obejza³em, siedze siedze i ....nic. Ni to parzy ni to ziêbi. Mo¿e dla kogo¶ kto chcia³ kupic 1199 a nie staæ go to troszke go ucieszy. MV i Ducati robi± now± kategorie która by³a ...
OdpowiedzJaki lans??? Lepszy siê robi na Cebeerkach, R-1 kach, Zx-ach, co wyje i ma 210 koni ¶mocy itp, a" Ducato co to za marka"???
OdpowiedzMa³y siusiak w du¿ym marketingowym opakowaniu. Niech zrobi± co¶ do walki z konkurencj± na torze w klasie Supersport, a nie do lansu pod knajpami dla tych których nie staæ na 1199 (swoj± drog± te¿ ...
OdpowiedzTo ju¿ mogli zrobiæ 916ccm i by³oby nawi±zanie do kalsyka. Swoj± drog± kto¶ móg³by zrobiæ test porównawczy tego do 916. Wiem ¿e to trochê bez sensu, ale by³oby ciekawie.
Odpowiedz*klasyka
Odpowiedz