tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Street Triple RS 2020 - opis i dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Triumph Street Triple RS 2020 - opis i dane techniczne

Triumph Street Triple RS to ekskluzywna wersja popularnego brytyjskiego nakeda, w której do niezwykle dynamicznego silnika wprost z maszyn wyścigowych Moto2 dołączyło ekskluzywne wyposażenie i dopracowana, agresywna stylizacja. Motocykl jest lekki, szybki i znakomicie się prowadzi.

Szereg usprawnień, jakie znajdziemy w motocyklu Triumph Street Triple RS 2020, zaczyna się w samym silniku. Trzycylindrowa, rzędowa jednostka o pojemności 765 cm3 to dokładnie ten sam piec, który od sezonu 2019 napędza wszystkie motocykle startujące w mistrzostwach świata klasy Moto2. Do dyspozycji kierowcy oddano 123 KM mocy i 79 Nm momentu obrotowego, oba parametry są w tej chwili podwyższone w zakresie średnich obrotów. Poprawiono płynność działania przepustnicy i dołożono nowy tłumik z karbonowymi elementami, zapewniający głęboki i wyraźny dźwięk.

Z przodu motocykla pojawiły się nowe, podwójne reflektory ze światłami LED do jazdy dziennej. Kształt nadwozia jest bardziej kanciasty i podkreśla dynamiczny charakter motocykla. Wersja RS to najwyższa jakość wykończenia i zastosowanych detali - nowych lusterek, nowego uchwytu kierownicy i ramy w kolorze Titanium Silver. Siedzenie pasażera charakteryzuje się podwyższoną ergonomią, można je również przykryć wymienną owiewką, lakierowaną w kolorze motocykla.

Triumph Street Triple RS wyposażony jest również w bogaty pakiet elektroniczny. Wyświetlacz TFT ma nową grafikę oraz system łączności MyTriumph, pozwalający połączyć się z kamerą GoPro, nawigacją, smartfonem czy odtwarzaczem muzyki i sterować ich funkcjami z kierownicy. Do tego pięć udoskonalonych trybów jazdy.

Dane techniczne

ENGINE TYPE Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
CAPACITY 765 cm3
BORE STROKE 77.99mm / 53.4mm
COMPRESSION 12.54:1
MAX POWER 123PS / 121.36 BHP (90.5kW) @11750rpm
MAX TORQUE 79Nm @ 9350rpm
SYSTEM Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI. Electronic throttle control
EXHAUST Stainless steel 3 into 1 exhaust system low single sided stainless steel silencer
FINAL DRIVE X ring chain
CLUTCH Wet, multi-plate, slip-assisted
GEARBOX 6-speed with Triumph Shift Assist
FRAME Front - Aluminium beam twin spar.Rear - 2 piece high pressure die cast
SWINGARM Twin-sided, cast aluminium alloy
FRONT WHEEL Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 3.5 in
REAR WHEEL Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 5.5 in
FRONT TYRE 120/70 ZR17
REAR TYRE 180/55 ZR17
FRONT SUSPENSION Showa 41 mm upside down big piston forks (BPF), Adjustable compression damping, rebound damping and preload adjustment.
REAR SUSPENSION Ohlins STX40 fully-adjustable piggyback reservoir RSU
FRONT BRAKE Twin 310 mm floating discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers
REAR BRAKE Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, switchable ABS
WIDTH HANDLEBARS 775mm
HEIGHT WITHOUT MIRRORS 1085mm
SEAT HEIGHT 840mm
WHEELBASE 1405mm
RAKE 23.9˚
TRAIL 100mm
DRY WEIGHT 166 kg
TANK CAPACITY 17.4 Litres
FUEL CONSUMPTION ** 5.2 l/100km
CO2 EMISSIONS ** 119 g/km
**CO2 and fuel consumption are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures on fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results.

Więcej informacji o motocyklach Triumph znajdziesz na stronie https://www.triumphmotorcycles.pl/

NAS Analytics TAG

Kontakt z redakcją

(+48 22) 621-53-28 wew 103

na górę