tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Bobber TFC - opis i dane techniczne NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Triumph Bobber TFC - opis i dane techniczne

Bobber to trzeci model z rodziny Triumph Factory Custom - czyli fabrycznie tuningowanych motocykli brytyjskiej marki. Ten znakomicie wyposażony i świetnie wystylizowany model będzie wyprodukowany w liczbie 750 egzemplarzy na cały świat.

Triumph Bobber, wprowadzony na rynek w 2017 roku okazał się dużym sukcesem, a przy okazji stworzył nową niszę w segmencie motocykli klasycznych. W roku modelowym 2020 dostępna będzie ekskluzywna wersja TFC, z lepszą specyfikacją, lżejszym podwoziem i mocniejszym silnikiem, a także niepowtarzalnymi elementami stylistycznymi.

Każdy z 750 egzemplarzy Triumpha Bobber TFC będzie oznaczony specjalną tabliczką znamionową z numerem seryjnym. Dwucylindrowy silnik o pojemności 1200 cm3 kręci się o 500 obr/min wyżej, jest o 10 KM mocniejszy od jednostki z wersji standardowych, dysponuje również większym o 4 Nm momentem obrotowym. Jego praca sterowana jest elektronicznie poprzez trzy tryby jazdy.

Na wyposażeniu Bobbera TFC znalazły się regulowany widelec Ohlins oraz regulowane tylne amortyzatory RSU. Do tego hamulce z zaciskami Brembo M50 i pompą Brembo MCS, a także szczotkowany wydech Arrow z karbonowymi końcówkami i oświetlenie LED ze światłami do jazdy dziennej.

Triumph Bobber TFC z roku modelowego 2020 to również niepowtarzalny wygląd, spełniający wszystkie główne wytyczne dla tej grupy motocykli custom. Maszyna wyposażona jest w kierownicę typu clip-on, elementy nadwozia z włókna węglowego oraz siedzisko z prawdziwej skóry. Zegary i inne detale posiadają logo TFC, zamontowano również krótki przedni błotnik i anodowane na czarno obręcze kół. Bobber TFC wykończony jest niepowtarzalnym wzorem malowania z motywem brytyjskiej flagi.

Dane techniczne

Typ silnika Chłodzony cieczą, 8 zaworowy, rozrząd SOHC, kąt obrotu wału korbowego 270°
Pojemność silnika 1200 cm3
Średnica /Suw 97,6 mm x 80 mm
Maksymalna moc 87 KM przy 6,250 obr. na min.
Maksymalny moment obrotowy 110 Nm @ 4,500 obr. na min.
Układ paliwowy Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna szczotkowana, 2 w 2 jednowarstwowy układ wydechowy z tłumikami ze szczotkowanej stali nierdzewnej i karbonowymi końcówkami.
Końcowe przełożenie ‎Łańcuch
Sprzęgło Sprzęgło hydrauliczne, wielotarczowe, ze wspomaganiem
Skrzynia biegów 6 biegowa
Rama Konstrukcja kołyskowa z rur stalowych
Przyrządy Wielofunkcyjny zestaw przyrządów LCD z analogowym licznikiem kilometrów, wskaźnikiem położenia biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem zasięgu do tankowania, wskaźnikiemplanowego serwisu, zegarem, 2 liczniki trasy, średnie i bieżące zużycie paliwa, wyświetlacza stanu kontroli trakcji, gotowość do zainstalowania podgrzewanych manetek - sterowane przy pomocy paska przesuwania zamontowanego na kierownicy.
Wahacz Dwustronny, rura ze stali
Koło przednie 32 szprychowe, 19 x 2.5 in
Koło tylne 32 sprzychowe,16 x 3.5 in
Ogumienie przednie 100/90-19
Ogumienie tylne 150/80 R16
Zawieszenie przednie Widelec Upside-down Öhlins, ∅43mm, USD, w pełni regulowane, NIX 30
Zawieszenie tylne Öhlins RSU, regulacja odbicia i napięcia wstępnego sprężyny
Hamulec przedni Podwójne tarcze 310mm, Brembo M50 4-tłokowy, radialne typu monoblok zaciski, układ ABS
Hamulec tylny Pojedyncza tarcza 255mm, jednotłokowy, pływający zacisk firmy Nissin, układ ABS
Wysokość siedzenia do potwierdzenia - w zależności od ostatecznej homologacji w styczniu 2020 r.
Kąt pochylenia główki ramy do potwierdzenia - w zależności od ostatecznej homologacji w styczniu 2020 r.
Jazda w terenie do potwierdzenia - w zależności od ostatecznej homologacji w styczniu 2020 r.
Masa bez płynów do potwierdzenia - w zależności od ostatecznej homologacji w styczniu 2020 r.
Pojemność zbiornika paliwa 9 L

Więcej informacji o motocyklach Triumph znajdziesz na stronie https://www.triumphmotorcycles.pl/

NAS Analytics TAG

Kontakt z redakcją

(+48 22) 621-53-28 wew 103

na górę