tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykle Triumph bazą dla dwóch serii customów Unikat Motorworks NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motocykle Triumph bazą dla dwóch serii customów Unikat Motorworks

Triumph Polska dostarczy motocykle do niezwykłego projektu jednego z najbardziej znanych customizerów w Polsce - warsztatu Unikat Motorworks. Powstanie seria unikalnych motocykli EGO.

Budowanie cafe racerów i scramblerów często wymaga zmagania się z ogromem napraw wynikających z faktu, że motocykle, na których bazują customizerzy, mają kilkanaście a czasem nawet kilkadziesiąt lat. Niewątpliwie motoryzacja z lat 70. i 80. ma swój niepowtarzalny urok, ale często klienci oczekują niemożliwego - aby osiągi ich maszyn były porównywalne do tych, którymi dysponują współczesne motocykle.

UNIKAT eclipse03

Stając naprzeciw najwyższym oczekiwaniom, UNIKAT Motorworks postanowił zbudować ideał - klasyczny, niepowtarzalny wygląd z mocą, bezpieczeństwem i niezawodnością współczesnych sprzętów. Po niemal roku poszukiwań idealnej bazy postawiono na nowego Triumpha T100.

Oto wizualizacje agresywnej serii EGO oraz ponadczasowej i szlachetnej serii T111. Obie serie będą limitowane do 11 sztuk. Przyszli właściciele będą mogli decydować o doborze kolorów skórzanej tapicerki, ręcznie plecionych manetek oraz lakierów (metalicznych, matowych lub satynowych z nieskończonej gamy kolorów).

Motocykle będą miały zmienione opony, kierownice, zamknięcie ramy, nową konstrukcję kanapy, minimalistyczne oświetlenie LED, tuningowe wydechy i wiele drobiazgów, które wyróżnią z tłumu.

Wersja EGO dostanie twardsze zawieszenie, natomiast T111 ręcznie wykonane clip-ony, jak na klasycznego cafe racera przystało. Ogromnym walorem T111 będą chromowane obręcze o jednakowej średnicy - 18 cali, oraz niskoprofilowe opony AVON.

UNIKAT eclipse11

Wartość tych motocykli wzrośnie także w związku z tym, że każdy element wykonany z aluminium (począwszy od półek, poprzez pokrywy silnika, na lagach kończąc) będzie ręcznie polerowany na tzw "lustro". Prawdziwy kolekcjonerski unikat! Jak zwykle w projektach Unikata, zastosowanie znajdą tylko akcesoria z najwyższych półek: Motogadget, Rizoma  i podobnych.

Unikat Motorworks przyjmuje już zamówienia. Czarna bestia EGO ma kosztować 70 tys. zł brutto, zaś retro ścigacz T111 o 10 tys.  zł więcej. W obu przypadkach istnieje możliwość leasingowania bądź zakupu na raty.

Premiera motocykli odbędzie się w marcu na wystawie Motor Show w Warszawie. W przeciwieństwie do projektów opartych na zabytkowych bazach, których rewitalizacja trwa około 12 miesięcy -  klienci, którzy zamówią Triumphy w Unikacie odpowiednio szybko, będą mogli cieszyć się jazdą jeszcze w tym sezonie.

Więcej szczegółów znajdziesz na www.1of1.pl

UNIKAT eclipse04

NAS Analytics TAG

Kontakt z redakcją

(+48 22) 621-53-28 wew 103

na górę