Triumph Polska dostarczy motocykle do niezwykłego projektu jednego z najbardziej znanych customizerów w Polsce - warsztatu Unikat Motorworks. Powstanie seria unikalnych motocykli EGO.
Budowanie cafe racerów i scramblerów często wymaga zmagania się z ogromem napraw wynikających z faktu, że motocykle, na których bazują customizerzy, mają kilkanaście a czasem nawet kilkadziesiąt lat. Niewątpliwie motoryzacja z lat 70. i 80. ma swój niepowtarzalny urok, ale często klienci oczekują niemożliwego - aby osiągi ich maszyn były porównywalne do tych, którymi dysponują współczesne motocykle.
Stając naprzeciw najwyższym oczekiwaniom, UNIKAT Motorworks postanowił zbudować ideał - klasyczny, niepowtarzalny wygląd z mocą, bezpieczeństwem i niezawodnością współczesnych sprzętów. Po niemal roku poszukiwań idealnej bazy postawiono na nowego Triumpha T100.
Oto wizualizacje agresywnej serii EGO oraz ponadczasowej i szlachetnej serii T111. Obie serie będą limitowane do 11 sztuk. Przyszli właściciele będą mogli decydować o doborze kolorów skórzanej tapicerki, ręcznie plecionych manetek oraz lakierów (metalicznych, matowych lub satynowych z nieskończonej gamy kolorów).
Motocykle będą miały zmienione opony, kierownice, zamknięcie ramy, nową konstrukcję kanapy, minimalistyczne oświetlenie LED, tuningowe wydechy i wiele drobiazgów, które wyróżnią z tłumu.
Wersja EGO dostanie twardsze zawieszenie, natomiast T111 ręcznie wykonane clip-ony, jak na klasycznego cafe racera przystało. Ogromnym walorem T111 będą chromowane obręcze o jednakowej średnicy - 18 cali, oraz niskoprofilowe opony AVON.
Wartość tych motocykli wzrośnie także w związku z tym, że każdy element wykonany z aluminium (począwszy od półek, poprzez pokrywy silnika, na lagach kończąc) będzie ręcznie polerowany na tzw "lustro". Prawdziwy kolekcjonerski unikat! Jak zwykle w projektach Unikata, zastosowanie znajdą tylko akcesoria z najwyższych półek: Motogadget, Rizoma i podobnych.
Unikat Motorworks przyjmuje już zamówienia. Czarna bestia EGO ma kosztować 70 tys. zł brutto, zaś retro ścigacz T111 o 10 tys. zł więcej. W obu przypadkach istnieje możliwość leasingowania bądź zakupu na raty.
Premiera motocykli odbędzie się w marcu na wystawie Motor Show w Warszawie. W przeciwieństwie do projektów opartych na zabytkowych bazach, których rewitalizacja trwa około 12 miesięcy - klienci, którzy zamówią Triumphy w Unikacie odpowiednio szybko, będą mogli cieszyć się jazdą jeszcze w tym sezonie.
Więcej szczegółów znajdziesz na www.1of1.pl